loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 181 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

Saeed Arab Manoto دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو

دانلود با کیفیت 320 - 8.38 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ من و تو سعید عرب

دانلود با کیفیت 128 - 3.37 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ من و تو سعید عرب

 

متن آهنگ من و تو سعید عرب

من و به خاطر خودم بخواه و بس

نه از سر حوس

از رو عادت و نه از رو بی کسی

از عشقمون بگو به هر کی که میرسی

من و به خاطر احساسم بخواه

به خاطر دل حساسم بخواه

نگو که دستمون به هم نمیرسه

بمون کنار من همینم برام بسه

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید عرب به نام من و تو

♫♫♫♫♫♫

هر کاری می کنی بگو به خاطرم

به من بگو بمیر باور کن حاضرم

بگو دل تو هم تنگه برای من

توی لحظه هات خالیه جای من

خالیه جای من

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

♫♫♫♫♫♫

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

من با تو من و تو باهم

من و تو عشق با هم

من و تو چشم انتظاری

تو دیگه طاقت نمیاری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار