loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 640 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی بنام اجازه نمیدم

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی بنام اجازه نمیدم

 

متن آهنگ جدید ایمان قیاسی بنام اجازه نمیدم :

تموم شب تو رویامی بی تو حتی خواب و بیداری

برو عاشق بشو شاید از عشقم دست برداری

میدونم کل روزارو با عشق من تو سر کردی

برای دیدنم با تو چه روزایی رو سر کردی

بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی

بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی

بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی

بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان قیاسی بنام اجازه نمیدم

♫♫♫♫♫♫

برای عاشقی با تو برای بودنم دیره

میری و این دلم هرشب سراغ عشقو میگیره

بزار هرچی که بوده بار تموم شه تو همین خونه

میدونم که فقط اسمم تو ذهن تو میمونه

بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی

بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی

بگو از دل بگو از من بگو از عشق پشیمونی

 

بگو داری میری اما تو قلبم رو نمیشکونی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار