loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 2516 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

aghasi_ba_to_ghahram دانلود آهنگ های نعمت اله آغاسی

دانلود با کیفیت 128 - 4.31 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ کجایی نعمت اله آغاسی

 

متن آهنگ کجایی نعمت اله آغاسی

عزیزووم وای وای وای وای

رفتی به سفر باز بیایی

ندانم کجایی

بعد از تو دگر یار نگیرم نگیرم نگیرم نگیرم به دستت اسیرم

بعد از تو ز غم من بمیرم بمیرم بمیرم بمیرم دل از تو نگیرم

چقدر سخته جدایی منم دارم خدایی نشستم تا بیایی بگویم بی وفایی

کجایی وای کجایی

مگر با تو چه کردم که بنشاندی به دردم

کنون با آه سردم به ما بی اعتنایی کجایی وای کجایی

ای دریغ از زندگانی من بمیریم در جوانی وای جوانی

من به پایت سر فکندم تو نمودی سر گرانی سر گرانی

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار