loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 141 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

Reza Shiri & Mehdi Darabi Zire Baroon دانلود آهنگ جدید رضا شیری و مهدی دارابی به نام زیر بارون

دانلود با کیفیت 320 - 7.17 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ زیر بارون رضا شیری و مهدی دارابی

دانلود با کیفیت 128 - 2.89 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ زیر بارون رضا شیری و مهدی دارابی

متن آهنگ زیر بارون رضا شیری و مهدی دارابی

نیستی و غم توی خونست

چشم من پیه بهونست

یه بهونه تا بباره

چشم من عاشق گریه ی شبونست

غم تو دلم هست رفتی و آخر گلم از دست

باز نا امیدم تو رو با اون آخه دیدم زیره بارون

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا شیری و مهدی دارابی به نام زیر بارون

♫♫♫♫♫♫

داره بارون تو خیابون رده پات و می پوشونه

آه آره دوریت منو آروم می سوزونه

کی نمی دونه که دارم میشم از غم دوریت من یه دیونه

غم تو دلم هست رفتی و آخر گلم از دست

باز نا امیدم تو رو با اون آخه دیدم زیره بارون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار