loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 429 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.63 مگابایت

دانلود

دانلود آهنگ طلاق امید ساربانی

دانلود با کیفیت 128 - 3.49 مگابایت

دانلود

دانلود آهنگ طلاق امید ساربانی

 

متن آهنگ طلاق امید ساربانی

نه من دست بلند کرده بودم تو روش

نه نازک تر از گل شنیده ازم

یه چند ماهیه از خودش دوره و

یه چند ماهیه بریده ازم

نه کج رفته بودم بگه دودیه

نه هیزم که بتونم پستی کنم

رفیقی ندارم بپرسین ازش

که این خونه رو خرج مستی کنم

ببین من واسه سقف این زندگی

زمین رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی بهم

طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

ببین من واسه سقف این زندگی

زمین رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی بهم

طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امید ساربانی با نام طلاق

♫♫♫♫♫♫

وکیلش یکم نادرست پیششه

می خوان پای هم عشقم و پس بدم

کسی دیده که پای پرونده ای

وکیل و موکل به هم دست بدن

طلاقش نمیدم اگه روبه روم تو چشمام ازم شکایت کنه

یا دست وکیلش و با پسرش بگیره تو دستش خیانت کنه

ببین من واسه سقف این زندگی

زمین رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی بهم

طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

ببین من واسه سقف این زندگی

زمین رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی بهم

طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار