loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 131 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

2Brothers Saeed Kermani Sedato Doos Daram دانلود آهنگ جدید 2Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم

دانلود با کیفیت 320 - 9.06 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ صداتو دوست دارم 2 Brothers بهمراه سعید کرمانی

دانلود با کیفیت 128 - 3.64 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ صداتو دوست دارم 2 Brothers بهمراه سعید کرمانی

متن آهنگ صداتو دوست دارم 2 Brothers بهمراه سعید کرمانی

تو روبرومی تو کجایی دنبالت دارم میگردم
از نفس افتادم اینجا من با این دستای سردم
دستایی که گرمی میخواد از نگاه مهربونت
تو صدام بزن که بازم عشقم افتاده به جونت
صداتو دوست دارم هنوز صدای خنده هاتو
صدایی که بهم میگفت باشم همیشه با تو
نگاتو دوست دارم هنوز همون نگاه نازو
نگاهی که یه عمر واسم بوده ترانه سازو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ۲Brothers بهمراه سعید کرمانی به نام صداتو دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

اگه دستام خالی باشه عشق من که عالیه
نبض دستامو بگیر ببین دلم چه حالیه
از جلو چشمام دور نشو تورو تماشا میکنم
صدا بزن اسم منو ببین چه غوغایی کنم
صداتو دوست دارم هنوز صدای خنده هاتو
صدایی که بهم میگفت باشم همیشه با تو
نگاتو دوست دارم هنوز همون نگاه نازو
نگاهی که یه عمر واسم بوده ترانه سازو
صداتو دوست دارم هنوز صدای خنده هاتو
صدایی که بهم میگفت باشم همیشه با تو
نگاتو دوست دارم هنوز همون نگاه نازو
نگاهی که یه عمر واسم بوده ترانه سازو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار