loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 1904 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

aghasi_ba_to_ghahram دانلود آهنگ های نعمت اله آغاسی

دانلود با کیفیت 128 - 4.37 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ نامهربونی نعمت اله آغاسی

 

متن آهنگ نامهربونی نعمت اله آغاسی

شب ها من به یادت در کنج میخونه

تنها مینشینم هیچکس نمی دونه


اما تو دل من از درد بی کسی

غمها دونه دونه خیلی فراوونه


هر شب تا صبح اشکم به من میگه

کار عشقم مشکل میشه دیگه


یارم بی تو این دل غم انگیزه

چشمون من برگای پاییزه


همچون پرستو شیرین زبونی

افسوس که با من نامهربونی


غمگین و تنها چون مرغ شیدا

افسانه خوانم با ساز غمها


همچون پرستو شیرین زبونی

افسوس که با من نامهربونی


تو که بی وفا نبودی چرا بی وفا شدی؟

مگه با کس غریبه رفتی آشنا شدی؟


یادته قسم می خوردی می مونی کنار من؟

کی بهت یه حرفی گفته تو ز من جدا شدی؟


میدونی دلم همیشه سر راه تو میشینه

که شاید تو رو ببینه مگه تو خبر نداری؟

کار هر روزش همینه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار