loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 254 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 128 - 4.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام کافی شاپ

 

متن آهنگ جدید علی جهانیان بنام کافی شاپ :

اینجا همون جایی که ما رو به هم دیگه رسوند

هوای خوبش همه وقت ما رو به اینجا می کشوند

اینجا همون جایی که ما رو به هم دیگه رسوند

هوای خوبش همه وقت ما رو به اینجا می کشوند

اینجا تموم لحظه هاش خاطره میسازه همش

این کافی شاپ پاتوق ماست انرژی می گیریم ازش

قهوه شب بود و گل تو این فضای بی نظیر

صدای موسیقی و ساز یه لحظه دستامو بگیر

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی جهانیان بنام کافی شاپ

♫♫♫♫♫♫

وقتی دلم تنگ توئه میام می شینم سره جات

به یاد لحظه های خوب یه قهوه می گیرم برات

دنیا رو گشتیم منو تو اینجا شده پاتوق ما

فقط برای من و تو فقط برای خودمون

حتی تولد تو رو اینجا گرفتیم من و تو

محاله یادمون بره هرچی که گفتیم من و تو

حتی تولد تو رو اینجا گرفتیم من و تو

 

محاله یادمون بره هرچی که گفتیم من و تو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار