loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 7312 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

aghasi_ba_to_ghahram دانلود آهنگ های نعمت اله آغاسی

دانلود با کیفیت 128 - 4.98 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ کاشکی نعمت اله آغاسی

 

متن آهنگ کاشکی نعمت اله آغاسی

رفتی زبرم اونشب قلب مرا آزردی

بی تو به غربت موندم کاشکی مرا میبردی

منتظرت هستم تا ز سفر بازایی

مشکل عشقم را با نگهی بگشایی

شب که میشه من بیدارم

فکر تو را در دل دارم

وقتی چشات مست خوابه من ز غم تو بیدارم

کاشکی کاشکی کاشکی منو میبردی

من گنهت را میبخشم گر تو به پیشم باز آیی

در غم و حسرت میمیرم کی به کنارم میایی

خاطره ی ان شب ها را بردی ز یادت میدونم

قصه ی عشق پاکم را از توی چشمات میخونم

شب که میشه من بیدارم

فکر تو را در دل دارم

وقتی چشات مست خوابه من ز غم تو بیدارم

کاشکی کاشکی کاشکی منو میبردی

من گنهت را میبخشم گر تو به پیشم باز آیی

در غم و حسرت میمیرم کی به کنارم میایی

خاطره ی ان شب ها را بردی ز یادت میدونم

قصه ی عشق پاکم را از توی چشمات میخونم

شب که میشه من بیدارم

فکر تو را در دل دارم

وقتی چشات مست خوابه من ز غم تو بیدارم

کاشکی کاشکی کاشکی منو میبردی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار