loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 1393 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

آهنگ دل ساده من علی تکتا

دانلود با کیفیت 128 - 4.09 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ دل ساده من علی تکتا

 

متن آهنگ دل ساده من علی تکتا

حیف دلی که ساده به پاش فنا شد  افتاد زیر پاشو شکست براش فدا شد  دلش خوشه که یک روز پیشت میشینه ندید که چه حالی بودی بزا نبینه

هنوزم تنهایی دل ساده من دل ساده ی من  نگو درد تو جاری دل ساده ی من دل ساده ی من دل ساده ی من

خیلی روزاست تنها شدم از دل تو جدا شدم من نمیخوام تنها بمونم  قلب تو از دلم جدا خسته شدم خدا خدا من نمیخوام تنها بمونم

خیلی روزاست تنها شدم از دل تو جدا شدم من نمیخوام تنها بمونم  قلب تو از دلم جدا خسته شدم خدا خدا من نمیخوام تنها بمونم

خدا میدونه عشقم با من چه ها کرد شکست و با خیانت به من جفا کرد بمیرم و بنازم من و وفا

خوش بود با اون که یک بار نخورده نارو

هنوزم تنهایی دل ساده من دل ساده ی من  نگو درد تو جاری دل ساده ی من دل ساده ی من دل ساده ی من

خیلی روزاست تنها شدم از دل تو جدا شدم من نمیخوام تنها بمونم  قلب تو از دلم جدا خسته شدم خدا خدا من نمیخوام تنها بمونم

خیلی روزاست تنها شدم از دل تو جدا شدم من نمیخوام تنها بمونم  قلب تو از دلم جدا خسته شدم خدا خدا من نمیخوام تنها بمونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار