loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 155 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 320 - 9 مگابایت

دانلود

دانلود آهنگ ما پاییز نداریم علی کیانی

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود

دانلود آهنگ ما پاییز نداریم علی کیانی

 

متن آهنگ ما پاییز نداریم علی کیانی

بیرون سرده ولی دلمون گرمه

باد و بارون ما رو جدا نکرده

بیرون سرماست صدای خش خش برگاست

ولی با تو سرما واسم بی معناست

من می دونم تا پیشت هستم

خورشید و دارم توی دستم

ما پاییز نداریم تا هم دیگه رو داریم

هر جایی پا میزاریم افتاب داغ و داریم

ما پاییز نداریم تا هم دیگه رو داریم

هر جایی پا میزاریم افتاب داغ و داریم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی کیانی نام ما پاییز نداریم

♫♫♫♫♫♫

بیرون سرده پره برگای زرده

بازم دستام حوس جیبات و کرده

خیسیه بارون مهم نیست برامون

حتی تو سرما بازم گرمه دستامون

من می دونم تا پیشت هستم

خورشید و دارم توی دستم

ما پاییز نداریم تا هم دیگه رو داریم

هر جایی پا میزاریم افتاب داغ و داریم

ما پاییز نداریم تا هم دیگه رو داریم

هر جایی پا میزاریم افتاب داغ و داریم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار