loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 2925 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ هزار بار مهدی

دانلود

متن آهنگ هزار بار مهدی

می خوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم

بذار دوست دارم رو هزاربار گفته باشم

بخوای تا قیامت میگم دوست دارم رو

بهانه ای نمی خوام به دستت داده باشم

ما که گفتیم هزاربار تو یک بار هم نگفتی

ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی

که به دامم بیفتی

می خوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم

بذار دوست دارم رو هزاربار گفته باشم


عزیزم نکته اینجاست 

دلم در هول فرداست

می خوای حرف دلت رو

بگیر اینجور که پیداست

پس از این انتظارها تعجبم از اینجاست

که این عاشق ترین مرد ببینم تک و تنهاست

میگم دوست دارم رو هزارون بار دیگه

قبول نداره قلبم به جز تو یار دیگه

می خوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم

بذار دوست دارم رو هزاربار گفته باشم


دوست دارم تا می تونی سکوتو برهم نزنی

من صبورم عزیزم طوری نیستم نزنی

ناز بی حد مال تو ناز کشیدن مال من

فاصله مال تو و به تو رسیدن مال من

می خوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم

بذار دوست دارم رو هزاربار گفته باشم

بخوای تا قیامت میگم دوست دارم رو

بهانه ای نمی خوام به دستت داده باشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار