loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 1642 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ آسمون عشق افشین سپهر

دانلود

  

متن آهنگ آسمون عشق افشین سپهر

تو آسمون عشقم ، ستاره پیدا شده

کویر خشک قلبم ، به رنگ دریا شده

رسیده وقت اون که ، دوباره عاشق بشم

در بسته ی قلبم ، به روی تو وا شده

دل من عاشق شده ، به این همه قشنگی

می خواد برات بخونه ، ترانه های رنگی ، ترانه های رنگی

بیا که عاشقونه ، کنار هم بمونیم

قصه ی عشقو بازم ، برای هم بخونیم ، برای هم بخونیم


زدی تو زنگ عشقو ، تو قلب من دوباره

نذاشتی توی چشمام ، بارون غم بباره

هم سفر دل شدی ، تو جاده ی محبت

گفتم بگو مقصدو ، گفتی فرقی نداره ، گفتی فرقی نداره


تو آسمون عشقم ، ستاره پیدا شده

کویر خشک قلبم ، به رنگ دریا شده


تو آسمون عشقم ، ستاره پیدا شده

کویر خشک قلبم ، به رنگ دریا شده

رسیده وقت اون که ، دوباره عاشق بشم

در بسته ی قلبم ، به روی تو وا شده

دل من عاشق شده ، به این همه قشنگی

می خواد برات بخونه ، ترانه های رنگی ، ترانه های رنگی

بیا که عاشقونه ، کنار هم بمونیم

قصه ی عشقو بازم ، برای هم بخونیم ، برای هم بخونیم


زدی تو زنگ عشقو ، تو قلب من دوباره

نذاشتی توی چشمام ، بارون غم بباره

هم سفر دل شدی ، تو جاده ی محبت

گفتم بگو مقصدو ، گفتی فرقی نداره ، گفتی فرقی نداره

تو آسمون عشقم ، ستاره پیدا شده

کویر خشک قلبم ، به رنگ دریا شده

تو آسمون عشقم ، ستاره پیدا شده

کویر خشک قلبم ، به رنگ دریا شده

رسیده وقت اون که ، دوباره عاشق بشم

در بسته ی قلبم ، به روی تو وا شده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار