loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 1956 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ دل من حسن خیاط باشی

دانلود

  

متن آهنگ دل من حسن خیاط باشی

دل من دیگه خطا نکن

با غریبه ها وفا نکن 

زندگی رو باختی دل من

مردمو شناختی دل من 

زندگی رو باختی دل من 

مردمو شناختی دل من 


مونده بار غم روی شونه ات

گم شده تو شهرت نشونه ات

کی می دونه ای بی نوا دلم

غیر غم کسی راه خونه ات


ستوناش خراب 

پایه هاش خراب

کاخی رو که ساختی دل من

مردمو شناختی دل من 

زندگی باختی دل من 

مردمو شناختی دل من 


دل من دیگه خطا نکن

با غریبه ها وفا نکن 

ذره ذره آبم میکنی

روز و شب عذابم میکنی

ذره ذره آبم میکنی

روز و شب عذابم میکنی


مونده بار غم روی شونه ات

گم شده تو شهرت نشونه ات

کی می دونه ای بی نوا دلم

غیر غم کسی راه خونه ات


ستوناش خراب 

پایه هاش خراب

کاخی رو که ساختی دل من

مردمو شناختی دل من 

زندگی باختی دل من 

مردمو شناختی دل من 


دل من دیگه خطا نکن

با غریبه ها وفا نکن 

دل من دیگه خطا نکن

با غریبه ها وفا نکن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار