loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 286 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بی تو میمیرم

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بی تو میمیرم

 

متن آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بی تو میمیرم :

آتیش می کشونه

چشمات قلب منو به آتیش می کشونه

لب هات داغ منو با گرماش می سوزونه

اندازه ی عشق منو هیچ کسی نیست که بدونه

من همیشه تو زندگیم تو رو خواستم عاشقونه

کشتی با چشمات تو منو دوست دارم عاشق شدنو

بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

شعله به قلبم بزن و دوست دارم آتیش زدنو

بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام بی تو میمیرم

♫♫♫♫♫♫

چقدر با تو حالم خوبه بی تو قلبم چه آشوبه

دل من با خیال تو داره هر لحظه می کوبه

کشتی با چشمات تو منو دوست دارم عاشق شدنو

بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

شعله به قلبم بزن و دوست دارم آتیش زدنو

بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ حمید طالب زاده بی تو میمیرم

♫♫♫♫♫♫

چقدر با تو حالم خوبه بی تو قلبم چه آشوبه

دل من با خیال تو داره هر لحظه می کوبه

کشتی با چشمات تو منو دوست دارم عاشق شدنو

بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

شعله به قلبم بزن و دوست دارم آتیش زدنو

 

بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار