loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 2810 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 80 - 2.13 مگابایت

 دانلود

دانلود آهنگ آسمون ناصر صبوری

 

متن آهنگ آسمون ناصر صبوری

آسمان آسمان خسته شد دل من

از تو جز غم دل شد چه حاصل من

آسمان بر دلم سنگ غم زده ای

سرنوشت مرا رنگ غم زده ای


در شبان سیاه من کوچه را ده ستاره ای

کو نگاهی که در دلم برفروزد شراره ای

من غروب خزانم غم نشسته به جانم

قصه نامرادی ام خالی از شور و شادی ام


آسمان آسمان خسته شد دل من

از تو جز غم دل شد چه حاصل من

آسمان بر دلم سنگ غم زده ای

سرنوشت مرا رنگ غم زده ای


در شبان سیاه من کوچه را ده ستاره ای

کو نگاهی که در دلم برفروزد شراره ای

من غروب خزانم غم نشسته به جانم

قصه نامرادی ام خالی از شور و شادی ام

قصه نامرادی ام خالی از شور و شادی ام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار