loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 800 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ امید به نام عاشقتم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Omid – Asheghetam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Omid – Asheghetam

متن آهنگ امید به نام عاشقتم

از روز اول روزگــــــــــار ، تو رو نوشت به اسم من

پشتت به کوه با منی  ، بسپار دلت رو دست من

  ♫♫♫♫♫♫

حواسمو هر جا که پرتش می کنم ، می افته باز کنار تو

هر جا میری اونجایئه ، مونده خودش تو کار تو

جای پاهای گریه هام ، که دنبال تو مونده

فقط تو بودی که منو ،تا اینجاها کشـــونده

من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

جون میدمو وای میستم  ، مگه اینو نمی خواستی

مگـــــــــه ایـــــــــنو نمی خواســــــــــــــتی

  ♫♫♫♫♫♫

می خوام ثابت کنم ، تنها من از عشق تو می میرم

این عشق بودن با توست ، که وای میستم نمی میرم

میون باد و بارون ، رعد و برقم باز می خندم

چه احساس لطیفیست ، عاشقتم گر می کشم زندام

 من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

جون میدمو وای میستم  ، مگه اینو نمی خواستی

 

مگـــــــــه ایـــــــــنو نمی خواســــــــــــــتی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار