loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 974 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.48 مگابایت

 

دانلود

دانلود آهنگ چشمای تو سامان جلیلی

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود

دانلود آهنگ چشمای تو سامان جلیلی

 

متن آهنگ چشمای تو سامان جلیلی

چشمای تو ، تو حس و حال خوبه من دست داره

نگاه من به سمت چشمای تو بن بست داره

کنار تو هر چی محاله داره ممکن میشه

با بودنت دل خوشیم دوباره مزمن میشه

همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده

آرامشم به یاد تو همیشه بر می گرده

حرفای تو برای من شنیدنی تر میشه

معجزه ی حضور تو قابل باور میشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سامان جلیلی با نام چشمای تو

♫♫♫♫♫♫

باور این که با تو باشم منو عاشق کرده

این سرنوشت تو بودنت با من موافق کرده

به یاد تو هستم و عشق من عمیق تر میشه

مسیر من به سمت تو داره دقیق تر میشه

همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده

آرامشم به یاد تو همیشه بر می گرده

حرفای تو برای من شنیدنی تر میشه

معجزه ی حضور تو قابل باور میشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار