loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 1180 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ زمونه مهدی

دانلود

متن آهنگ زمونه مهدی

زمونه با من ناسازگاره

طفلی دل من همیشه بد میاره

همیشه بد میاره

نداره راه چاره

این بازی طبیعته

به خدا حقیقته

که دل عاشق باید ناکام بمیره

ناکام بمیره

ناکام بمیره

مثل لیلی و مجنون

مثل شیرین و فرهاد

مثل من

مثل من

مثل من


عمر من در انتظار گذشت گذشت

زورق آرزوهام به گل نشست

شد بهار زندگیم خزان خزان

برف پیری بر موهام نشست نشست

عمر من در انتظار گذشت گذشت

زورق آرزوهام به گل نشست

شد بهار زندگیم خزان خزان

برف پیری بر موهام نشست نشست

این بازی طبیعته

به خدا حقیقته

که دل عاشق باید ناکام بمیره

ناکام بمیره

ناکام بمیره

مثل لیلی و مجنون

مثل شیرین و فرهاد

مثل من

مثل من

مثل من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار