loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 169 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

Dang_sho_Otagh_Goshvare دانلود آلبوم اتاق گوشواره دنگ شو

آهنگ جدید ماهی ها گروه دنگ شو

دانلود با کیفیت 320 - 12.6 مگابایت

 دانلود

آهنگ جدید ماهی ها گروه دنگ شو

دانلود با کیفیت 128 - 5.1 مگابایت

 دانلود

آهنگ جدید ماهی ها گروه دنگ شو

 

متن آهنگ جدید ماهی ها گروه دنگ شو

ای دل ِ من در هوایت همچو آب و ماهیان
ماهی جانم بمیرد گر نباشی یک زمان
ماهیان را عشق نبود یک زمان بیرون آب
عاشقان را روح نبود گر نباشی یارشان

عاشقان را روح نبود گر نباشی یارشان…

گئتمه گئتمه گَل گوزل یار
گئتمه گئتمه گَل گوزل
گئتمه گئتمه گَل گوزل یار
گئتمه گئتمه گَل گوزل..

 

 ♫♫♫

جان ماهی آب باشد صبر بی‌جان چون بود
چونک بی‌جان عشق نبود چون بود بی‌جان جان
بر دهان من به دست خویش بنهادی قدح
تا ز سرمستی ندانم من قدح را از دهان
تا ز سرمستی ندانم من قدح را از دهان..

گئتمه گئتمه گَل گوزل یار
گئتمه گئتمه گَل گوزل
گئتمه گئتمه گَل گوزل یار
گئتمه گئتمه گَل گوزل..

 ♫♫♫

ای دل ِ من در هوایت همچو آب و ماهیان
ماهی جانم بمیرد گر نباشی یک زمان
ماهیان را عشق نبود یک زمان بیرون آب
عاشقان را روح نبود گر نباشی یارشان
عاشقان را روح نبود گر نباشی یارشان..

دارم هوای عاشقی، ای یار زودا بیا
دارم هوای عاشقی، ای یار زودا بیا..
گئتمه گئتمه گَل گوزل یار
گئتمه گئتمه گَل گوزل
گئتمه گئتمه گَل گوزل یار
گئتمه گئتمه گَل گوزل..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار