loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 211 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

Dang_sho_Otagh_Goshvare دانلود آلبوم اتاق گوشواره دنگ شو

آهنگ جدید یار بیگانه نواز گروه دنگ شو

دانلود با کیفیت 320 - 10.23 مگابایت

 دانلود

آهنگ جدید یار بیگانه نواز گروه دنگ شو

دانلود با کیفیت 128 - 4.15 مگابایت

 دانلود

آهنگ جدید یار بیگانه نواز گروه دنگ شو

 

متن آهنگ جدید یار بیگانه نواز گروه دنگ شو

یار بیگانه نوازم شرح عشق جانگدازم
قصه ای از سوز وسازم باتو می گویم امشب
تا که چشمم را گشودم شمع شب های تو بودم
شعله زد بر تار و پودم آه جانسوزم بر لب

 

تو ندانی که چه کردی به من و دل من به خدا
چه غمت از من بی دل تو کجا من خسته کجا
رهگذاره بی نصیبی بی قراری بی شکیبی
تا سحر گه ناله سر کرده نیمه شب ها در سیاهی
بی نصیبی بی پناهی از سر کویَت گذر کرده..

♫♫♫

یار بیگانه نوازم
شرح عشق جانگدازم
قصه ای از سوز وسازم
باتو می گویم امشب..

تا که چشمم را گشودم
شمع شب های تو بودم
شعله زد بر تار و پودم
آه جانسوزم بر لب..

به که گویم چه بجویم که چه کرده غم تو به ما
تو کجایی چه نوایی که کسی نشنیده تو را..
نیمه شب ها در خیابان عاشقی در زیر باران
می نوازد موی یه مهتاب یاد یارم در میان
رنگ آواز قناری لغزش آرام من در خواب..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار