loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 195 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

Maziyar Fallahi Mahe Haftom دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام ماه هفتم

دانلود با کیفیت 320 - 8.41 مگابایت

 دانلود

آهنگ جدید ازت متشکرم مازیار فلاحی

دانلود با کیفیت 128 - 3.34 مگابایت

 دانلود

آهنگ جدید ازت متشکرم مازیار فلاحی

 

متن آهنگ جدید ازت متشکرم مازیار فلاحی

 ♫♫♫

ازت متشکرم دیوونه ی من
از این که چشم به این دنیا گشودی
از این که پا تو زندگیم گذاشتی
از این که پا به پام همیشه موندی
ازت ممنونم ای تنهای عاشق
که یادم دادی دستاتو بگیرم
اجازه دادی با تو هم نشین شم
تو جون دادی به این احساس پیرم
ازت متشکرم دیوونه ی من
ازت متشکرم دیوونه ی من..

 

 ♫♫♫

کسی جز تو ، تو قلبم جا نمیشه
تو پای عشقو به قلبم کشیدی
تونستی با بد و خوبم بسازی
تو طعم سختی رو با من چشیدی
تو یادم دادی با چشمام بخندم
به اون روزای تلخم بر نگردم
از این ناراحتم کم با تو بودم
باید زودتر تو رو پیدا می کردم
از این ناراحتم کم با تو بودم
شبای بی تو من بی خواب میشم
کسی هم اسم تو هر جا که باشه
مثل پروانه ها بی تاب میشم
ازت متشکرم دیوونه ی من
ازت متشکرم دیوونه ی من…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار