loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 289 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ سهیلو آغاسی

دانلود

  

متن آهنگ سهیلو آغاسی

وقتی تو پیشم نباشی
یار من سهیلو
می خوام که دنیا نباشه
یار من سهیلو
می خوام تموم زندگیم
یار من سهیلو
یک دفعه از هم بپاشه
یار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
تو زندگیم تو را می خوام 
یار من سهیلو
هرجا بری باهات میام
یار من سهیلو
می خوام که همسرم باشی
یار من سهیلو
عروس مادرم باشی
یار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
وقتی که من کنار تو می شینم
گلهای بوسه از لبت می چینم
وقتی میایی تو می شینی روبروم
دنیا را تو چشمای تو می بینم
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
وقتی که من کنار تو می شینم
گلهای بوسه از لبت می چینم
وقتی میایی تو می شینی روبروم
دنیا را تو چشمای تو می بینم
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
وقتی تو پیشم نباشی
یار من سهیلو
می خوام که دنیا نباشه
یار من سهیلو
می خوام تموم زندگیم
یار من سهیلو
یک دفعه از هم بپاشه
یار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
وقتی که من کنار تو می شینم
گلهای بوسه از لبت می چینم
وقتی میایی تو می شینی روبروم
دنیا را تو چشمای تو می بینم
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
وقتی که من کنار تو می شینم
گلهای بوسه از لبت می چینم
وقتی میایی تو می شینی روبروم
دنیا را تو چشمای تو می بینم
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو
واخ یار من سهیلو
دلدار من سهیلو

برچسب ها آهنگ قدیمی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار