loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 249 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد

 


 

متن آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد :

تو رفتی و من موندم با یه خاطره

محاله این روزای بد یه لحظه هم یادم بره

تو رفتی و من موندم یه قاب عکس تصور

نبودنت منو شکست

یه خونه و یه دلهره تو نیستی و دلم پره

یه خونه و یه حادثه یه دستی که به عکس تو نمیرسه

یه حادثه یه انتخاب یه خاطره که رفت تو قاب

یه خونه و چشای خیس تو نیستی و کسی برام مثل تو نیست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد

♫♫♫♫♫♫

من موندم و روزایی که بدون تو نمی گذره

تو رقتی و یه خواب بد که از سرم نمی پره

تو رفتی و هوای شهر ابری شد و دلم گرفت

یکی به جز من عاشقت شد و تو رو ازم گرفت

یه خونه و یه دلهره تو نیستی و دلم پره

یه خونه و یه حادثه یه دستی که به عکس تو نمیرسه

یه حادثه یه انتخاب یه خاطره که رفت تو قاب

یه خونه و چشای خیس تو نیستی و کسی برام مثل تو نیست


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار