loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 173 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام برمیگردی

 

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه به نام برمیگردی

 

متن آهنگ جدید یوسف انوشه به نام بر میگردی

نیستی بی تو بی قرارم باز هوای گریه دارم

عشق من دوباره برگرد جز تو هیچکس رو ندارم

این دلم بهونه گیره هی سراغت و می گیره

حتی ساعت رو دیوار بعد تو جلو نمیره

تا ابد به پات میشینم پیشم حتی بر نگردی

رفتی از کنارم اما باز دوباره بر می گردی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یوسف انوشه به نام برمیگردی

♫♫♫♫♫♫

کاشکی اشکام و میدیدی

گریه هام و می شنیدی

می دونستی که می میرم

رفتی و دل بردی تا ابد به پات میشینم

پیشم حتی بر نگردی

چشم به راه تو نشستم رو همه چشام و بستم

حتی واسه داشتن تو من غرورم و شکستم

تا ابد به پات میشینم پیشم حتی بر نگردی

رفتی از کنارم اما باز دوباره بر می گردی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یوسف انوشه برمیگردی

♫♫♫♫♫♫

کاشکی اشکام و میدیدی

گریه هام و می شنیدی

می دونستی که می میرم

رفتی و دل بردی تا ابد به پات میشینم

پیشم حتی بر نگردی

چشم به راه تو نشستم رو همه چشام و بستم

حتی واسه داشتن تو من غرورم و شکستم

تا ابد به پات میشینم پیشم حتی بر نگردی

 

رفتی از کنارم اما باز دوباره بر می گردی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار