loading...
ساز و آواز
آخرین ارسال های انجمن
میثم ج بازدید : 99 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی به نام بام های مه آلود

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی به نام بام های مه آلود

 

متن آهنگ جدید نوید یحیایی به نام بام های مه آلود

تموم دل خوشی هام و به دست بی کسی دادم

چه تاوانی از این بدتر که از چشم تو افتادم

حالا ها دلگیر دلگیرم حالا ها دلسرده دلسردم

بگیر دستام و تو دستت کمک کن تا که برگردم

تو این شب های دلتنگی یه حسی تازه در پیشه

تو هر چی مهربون میشی دل من تنگ تر میشه

نشستن داره هی عذابم میده

می خوام پر بگیرم رها تر بشم

می خوام با تو از بند شب بگذرم

می با خودم آشنا تر بشم

نشستن داره هی عذابم میده

می خوام پر بگیرم رها تر بشم

می خوام با تو از بند شب بگذرم

می با خودم آشنا تر بشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید نوید یحیایی به نام بام های مه آلود

♫♫♫♫♫♫

همیشه هر کجا هستم همش یاد تو همرامه

خیال مهربون تو رسیده بی کسی هامه

نشستن داره هی عذابم میده

می خوام پر بگیرم رها تر بشم

می خوام با تو از بند شب بگذرم

می با خودم آشنا تر بشم

نشستن داره هی عذابم میده

می خوام پر بگیرم رها تر بشم

می خوام با تو از بند شب بگذرم

 

می با خودم آشنا تر بشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از نحوه دانلود آهنگ ها چطور است ؟
    آمار